Alla inlägg den 8 juli 2013

Av rosmarie johansson - 8 juli 2013 18:30

måndag  var  jag   o klippte  håret det var  skönt  det var  ganska långt . sen var jag inom  torghallen  o handlade lite granna ..sen var jag  hemma   sen  cyklade jag ner till  jenny o barnen  vi var  vidsjön  inget folk alls  sen kom   fritis  vi åt plättar det  var jätte  gott  var det  .vi var där  länge sen gick vi hem  till  mig  o hämtade saker  sen gick vi  hem till  jenny  o var där mysigt sen varvi  hos  alexandra  dom hade  fått  fin  fick ju hennes  undulater  hon ville ju inte ha  dom så jag fick dom  ju  sen kom  carro  o henrik  vi satt ute o fikade  mysigt  dom badadeideras  lilla basäng som dom hade  , kvällen grillade vi  mysigt  fläskfilie o pommes  jätte gott  var det  kvälen gick så himla fort bara  ................

Ovido - Quiz & Flashcards