Alla inlägg under november 2012

Av rosmarie johansson - 14 november 2012 17:16

hade  tänkt  o cykla  men  jag kände mig  trött men  jag ringde o beställde  taxi   var inte så mycket folk idag heller  tog det lungt  när jag kom hem   sen kom  han  med  datorn   som jag har väntat på den   funkar den  äntligen   det var fel på hårddisken     jag har  mest suttit  med  datorn ska laga  lite kvälsmat  ska ä  äta  pommes  o kyckling   händer inte så mycket idag

Av rosmarie johansson - 13 november 2012 17:15

vaknade  tidigt  som  vanligt  ,  sara  kom runt  9  tiden  vi  gjorde  matsedel   sen kom taxin   vide  10,05  det var  benke  som  körde  gillar honom   han  ejätte snäll inte  så mycket folk  när vi var där   fick handlat  till kalaset  vi åt middag på  sjöhästen  åt  spagetetti o köttfärssås   klockan 2  kom en kille   o tittade på  min  dator som jag har varit  utan så  länge   sen i somras  någon gång   , han tog den  med  sig    jag var  bara hemma  sen  tog det lungt  gick o pysslade  lite granna   städade   pratade  med  pernilla   svårt att  få tag på henne  nu  men  nu har  vi  bestämt en  tid   hon ska  köpa julkort  av  mig  tyckte  dagen var seg o lång vaknar ju så  tidigt

Av rosmarie johansson - 12 november 2012 17:00

cyklade  jag till jobbet   det  var  ganska  skönt  väder .var inte så jätte  mycket att  göra  ploackade  knäckebröd  med   slutade runt  halv  1  jenny  o barnen  var  här det var  mysigt    fikade  amadeus   o emil var ganska busiga   fikade gjorde vi   bakade   tårtbottnar   kvällsmat  åt vi   potatismos o köttbullar  o brunsås  jäte gott var det   vi satt o  myste med  barnen  .  tittade på   pippi o  barnprogram  . kvällen gick så  fort  bara    tog det    ganska   lungt  sovit  lite sådär på  nätterna  det e jobbigt  att  ha  ont  i hälen inget kul alls .

Av rosmarie johansson - 11 november 2012 13:52

Vaknade ganska tidigt tittad på tv städade lite granna. Solen var framme lite var hemma hos mamma o pappa åt middag. Kyckling o potatis jätte gott var det Magnus o Robine skulle komma senare Mamma e så tråkig bara går o lägger sig hela tiden prata knappt med mig ibland. Pappa blev sur på mig när jag berättade om datorn Sara kommer senare. Ska vi laga mat ska spela bingo hoppas man vinner någonting

Av rosmarie johansson - 10 november 2012 16:45

Var vara hemma tog det lungt dagen kändes så seg satt o pysslade med mina julkort var ute o cyklade en runda kännt mig lite sådär. Satt mest o tittade på tv.

Av rosmarie johansson - 9 november 2012 16:45

Var trött på morgon. Cyklade till jobbet var ganska varmt ute. Gjorde fika rummet idag på jobbet. Varit segt inte så mycket folk var en runda nere o stan städade lite granna Jenny ringde fråganom jag ville komma mysigt hade vi gjorde hemma bakad pizza jätte gott med hemmagjord pizza myskväll med barnen med kännt mig lite sådär kvällen gick. Ganska fort

Av rosmarie johansson - 8 november 2012 17:00

Åkte taxi till jobbet var ganska trött när jag skulle gå upp ville fortsätta. Att sova jobbade med Andreas Anette var lite mer folk idag. Köpte fika taxin kom kvartböver 1håkan som körde gillar han jätte mycket. Duschade när jag kom hem sen hämtade jag. Amanda. På dagis så glad hon blev när jag kom. O hämtade henne vi gick till kiosken
Med. Fikade tittidade på Pippi. 2gånger. Hon var ganska trött. Somnade ju o mitt knä. Pratade med Jenny. Vi gick bort till fritis. Kom Amadeus o Mathias. Kvällen. Var jag med Jenny hos hennes kompis som också. Heter Jenny mysigt var det. Åt taccos så fick vi kladd kaka med jätte gott var det. Skönt att cykla hem.

Av rosmarie johansson - 7 november 2012 17:00

Cyklade till jobbet det var ganska skönt idag jobbade jag med Anton. Gick bra Anette skulle på möte idag var i fikade kl 9 Björn kom o hämtade våra lappar gick hem vid halv 11 var så. Lite att göra cyklade ner till stan. En runda satt o gjorde nya julkort Jenny. O Amanda kom inom en runda sa till dom det var mysigt så glad hon blev för son snutte filt dom skulle hämta Amadeus. Men dom kom sen igen barnen ville det tyckte kvällen var ganska seg tittade på bonde söker fru som det regnade på kvällen beställde taxi

Ovido - Quiz & Flashcards