Alla inlägg den 18 januari 2012

Av rosmarie johansson - 18 januari 2012 18:00

cyklade till jobbet  idag  med  kändes  lite rå kallt  ute  tyckte jag , det var inte så mycket folk idag  hellerslutade    1   smsade   med  jenny äntligen fick  hon komma  hem  , handlade några saker till henne   hon frågade  om jag ville  stanna  det var  mysigt  först  var det bara   jag  o  hon vi satt  o pratade sen kom  barnen hem   när amanda kom hem  så sa hon  hej rosie  så ko  hon  o kramde mig satt hos mig tittade på film amadeus  med  dom var lite  rast  lösa  dom badade  tyckte  dom var  mysigt ,  dom sänkte lite  vatten på mig   men  det torkade  ju , jenny  frågade om jag ville  äta  mat  hos  dom de var  mysigt  vi åt klyftpotatis  jätte gott var det , vi läste   lite  sagor  med   jätte  mysigt  var det   dom var roliga  både amanda o  amadeus  ville jag skulle borsta  tänderna  på  dom  amadeus  han ville ju inte att jag skulle  gå hem  ju  han ville  ju att  jag skulle  stanna ju  varit  en riktig mysig kväll med jenny  o mathias  o barnen   dagen gick så  fort  på kvällen  när jag skulle  gå hem  så vardet  snö blandat regn  , kände  mig lite frösen känns som det  ska komma mer snö  tycker om   dig  jenny så himla mycket   du e så  snäll  du betyder allt  för mig  e så glad att jag har dig  vi ahr alltid  så kul till sammans du e bäst

Ovido - Quiz & Flashcards