Alla inlägg den 7 januari 2012

Av rosmarie johansson - 7 januari 2012 15:00

sovit   dåligt  i natt jobbigt med att  katten håller  på  hon ska  alltid ligga   med mig  det e jobbigt ibland känns   inte som lördg idag  nu hade annmarie kommit hem  hon har ju  varit    i thailand . pappa kom  o hämtade mig vi åkte  in till stan  synd  att vi  inte  gick  däär  så  länge  vi gick  bara  inne  på åhlens   tråkigt att dom ska  åka  så snabbt  köpte nya glass o  nya  grytlappar  det  behövde jag  sen åkte vi  till eurostop  mamma  tyckte  inte  om  min  tröja som  jag hade köpt  men det e   inte  hon som  ska  ha den   det e  jag som ska  ha den  jag trivs  jätte bra  med   den  för jag  köpte  dem med  jenny , kul att  handla med henne . hoppas vi ska åka  in till stan någon dag mamma  stanna  ju inte så  länga hon vill aldrig  det  ju . så tråkigt  att  det rega  ute  idag  saknar  jenny så jätte mycket  vill inte det ska bli halv tid  ulrika  tyckte att  jag  behöver  full tid med jenny . mår ju dåligt i mellan åt det går ju upp o  ner   vet  jag inte  va jag ska göra annars ikväll  inget planerat .....känns konstigt

Ovido - Quiz & Flashcards