Alla inlägg den 5 januari 2012

Av rosmarie johansson - 5 januari 2012 20:26

sakna dig jenny !

tycker om dig  så jätte  mycket , du  betyder allt för mig , eså glad att  jag har  dig vi  har  alltid så kul tillsammans   tycker att  det e  så mysigt  med  barnen  med   när  dom e med . önskar  att du kunde jobba hos mig alltid  trivs så bra  med dig längtar  med  hon ska ju  ta  över  med   sen  när annmarie  slutar helt  hos mig  trivs  jätte bra    med  annmarie  men hon  går ju i pension . saknar dig  kram rosmarie  du betyder allt  för mig   tycker om  er alla i din  familj  mysigt  o vara  med  er

Av rosmarie johansson - 5 januari 2012 20:16

tycker   dagen   varit ganska  jobbig   idag  kännt mig ganska  lessen  bara  kommer sådär  e jobbigt  tycker   jag ,inte  kännt förnåting alls  idag  mest bara legat  på soffan  hela dagen  haft ont i min hals  med  sms  ganska  mycket med  jenny  idag göran ville  jag skulle  komma   o fika hade ingen lust att fika . ,cbleff  paff att  caroline skickade sms  o frågade  om  vi skulle  äta pizza  var ju mennningen   på hawaii  som ligger uppe  vid  schell -  jenny o  göran var  också  sugna  på att  äta pizza  för  det e  lite närme  för göran o  köra  var jätte  mycket folk  ganska mycket gamla penionärer  där  tur  vi  bokade bord  där  annars hade  vi inte fått  plats  där  jagåt  barnpizza    en med  mamma mia  göran bjöd mig . det  var snält .   hade  vitlökssås   vid  sidan om . har inte varit så hungrig nu dom  här  dagarna  heller .

Ovido - Quiz & Flashcards