Alla inlägg den 11 januari 2012

Av rosmarie johansson - 11 januari 2012 20:26

sovit  ganska  dåligt  i natt  vaknade  med  huvu  värkjätte  ont  i min  nacke .det  har  jag haft  hela  dagen . åkte taxi  till jobbet idag  hade börjat o  cyklat   lite  men jag cyklade inte   så långt  cyklade hem igen  o  beställde  taxi  .var  ganska lungt idag åkte taxi hem  12, 35  fick  åka  lämna  folk med  , när  jag kom  hem , så stog jenny o barnen   o  vääntade på mig  hon  har  nyckel så hon  kan gå  in  själv  det e bra tycker  jag . så   glad  amanda   blev  när jag kom  hem  hon sprang ut o  kramade mig , var ju fint väder på efter  middagen  dom satt  o tittade på film  så  att jag  o jenny o pratade lite   . vi  fikade åt glass  till eftrerätt  var jätte gott .sen gick vi en  runda till   kristina  o karin o hälsade på  dom  o tittade  på kattungarna  dom var så keliga ,   det  var  mysigt  sen pratade  vi med  jonny o dom andra också  lite   amande  blev  lite  lessen .  sen gick vi hem  till mig sen  satt vi  o myste   i tv rummet   o kollade på  film ¨åt taccos  till kvällsmat   var längesen jag  åt det   klockan  gick så fort  tycker  jag   var ganska  slut i huvet  sen  , dom  började  att  bli lite  busiga  barnen dom  var  lite trötta med    men  kul har det  varit  ialla fall  nu kan amanda  säga mitt  namn   det e roligt  tycker jag  hon säger  rosie  till mig det e lite lättare  hoppas att  man kan sova i natt   o att huve värken släpper  det e  lite jobbigt  med den 

Ovido - Quiz & Flashcards