Alla inlägg under januari 2012

Av rosmarie johansson - 1 januari 2012 17:40

vaknade  tidigt  idag  med   städade   iordning lite granna  sen efter  10 kom  jenny  o barnen   det var  mysigt  .  men amadeus  var  ganska  busig  men devar nog för  att  han var trött   tror  jag  vi tog det ganska  lungt  idag det e skönt  vi  var  ganska  trötta  jag  o amanda  o  jag vi gick till kiosken  o  handlade  lite  granna , men  hon  ville inte sova   när vi kom tillbaka så titta  dom på film  så gjorde vi  poatismos o biffar jätte gott   var det  barnen åt inte så mycket bakade  choklad rutor  med amadeus   sen spelade vi  spel  var skönt att  bara  slappa  amanda sov  isin vagn . tycker  klockan  varit  ganska  seg  idag  resten av kvällen blir  lugn

Av rosmarie johansson - 1 januari 2012 17:28

vaknade  tidigt som vanligt   var  iririterad  på  katten med höll på väcka mig kunde inte somna  om heller sovit dåligt på natten . städade  lite på morgonen. jenny  skickade till mig  på facebook  hon  blev  paff  att  jag svarade så snabbt  . tvättat  lite granna  med hon frågade hur jag skulle orka med  ddan  men  det   gjorde jag  göran o jenny  kom  kvart  över   2  dom  var ganska  lugna  barnen  han komma  innan  vi spelade monopol  var mysigt  amanda  satt o  tittade på  pippi  satt o pratade lite granna  vi fickade lite  med  jag fick  gå ut o gå  en runda  med  amandade  så  hon fick  sova  så hon skulle orka  vara  uppe . åt fläskfilie  o  klyftpotatis  sallad  jätte  gott var det  sen kom  mathias  o åt  med oss  också  det var  mysigt . göran åkte hem  vid  9 tiden .   sen gick  jag  bort till  jenny  vi var där  sen jätte   mysigt  vi var  många  det var jätte  kul det var mysigt attt  dricka vin   med  jenny  12  slaget  tittatade vi på  raketerna   som det small  vi skålade  med  champange  men det var inget  gott  amaadeus  höll  sig vaken   men  inte  amanda  kunde inte sova  sen på  natten   sovit dåligt  bara ,  fattar  inte varför  jag gör  det  e  jätte jobbigt .,mysig dag var det   ialla  fall ..........dagen gick så fort  men  förmidagen gick ganska  segt tycker  jag  åt massa  godi  o chips  också

Ovido - Quiz & Flashcards