Alla inlägg den 12 mars 2012

Av rosmarie johansson - 12 mars 2012 21:59

ringde  till anette  o sa att  jag  inte  kunde komma haft så ont  höften när man  går eller sätter sig  det e jätte jobbigt ,mest tagit det  lungt.  jag  var  på glänninge  o ville  beställa  tid   men dom hade inga  tider o  ge , förens på  torsdag  så  jag tog ingen  tid ,  träffade jenny  o mathias på vårdcentralen har skrivit  tillbaka  mig dit  igen  tycker  dom  e mycket bättre  där , dom e  trevligare  där . men det  dröjde  några  dagar  innan jag  kan  gå där .städadelite  i köket.vait  i simhallen  idag  har  ju inte  varit där på jätte länge  det  var  ganska  skönt . hoppas att det  släpper  i höften  pappa kom  med  voltaren till mig  har  smörjt   med  det  nu innan  jag ska lägga  mig o sova   . hade ju  följe med mange o yvonne  britt  karin o annika . triv så  bra med solgruppen dom e  så  snälla   kul  med dom vi gör  en massa  saker med  dom  hela  tiden .  jag tycker  att  min katt  e  knasig  hon  vill knappt  gå  ut   hon ligger  bara   inne hela  tiden ,   längta  till   imorgon  ska  med  bli kul  då kommer solgruppen  sara som kommer då ,  ska  vi  laga  kassle gratäng  ska  bli gott ,    sen på kvällen kommer jenny  o  hennes mamma   med  det ska bli mysigt  hon har  ju aldrig varit  med  hemma  hos mig  då kommer nog barnen också  med  ,,,,,,,,,,,,tycker  om jenny  så  himla mycket hon e  så snäll trivs  så  bra  med  henne börja  att  längta lite  tillsman ska  vara  lite  ledig  man kan hitta på  saker brukar  vara  ledig en vecka på  våren  o en  på hösten   få  högst ha 3  veckor på sommaren.denna  gången ska  jag ta  dom på en gång tyckte en vecka gick för  snabbt

Ovido - Quiz & Flashcards