Alla inlägg den 2 mars 2012

Av rosmarie johansson - 2 mars 2012 18:40

sovit  lite   sådär i natt  vaknade   men kunde  inte  somna  om  ,  men jag  var uppe  på natten  jag e ju lite knasig  då  hängde  jag  upp  tvätt sov  jag hade  tvättat på kvällen .  jag  försökte  o somna  om  sen  . sov ju sen   klockan ringde  så stängde jag  av den  men jag vaknade  lite  innan halv  7 då skulle taxin komma  ju .  fick jag  bråttom  o klä på mig .  varit på jobbet  hela dagen  till  4  varit ganska  mycket  folk  idag  åkte taxi  hem  klockan  4  . jag  gjorde   frukosten  på  jobbet   tycker att det e  ganska roligt att   göra det så fint  väder  det  har varit  idag  skönt att solen har  varit  framme  .sen   kom sara   till  mig   vi lagat  mat vi gjorde pasta med  bacoocon o pasta såss jätte gott var det sen  har  jag inte gjort så  mycket ikväll

Ovido - Quiz & Flashcards