Alla inlägg den 11 mars 2012

Av rosmarie johansson - 11 mars 2012 21:45

vaknde på natten hade jätte ont  i mitt  ben eller  i höften  gick  knapp att sova  gjorde så  ont  när man skulle resa eller sätta   sig på  morgonen  kunde jag knappt få på mig  sockarna . va inget kul alls , på lördagen var  jag ju hos göran  det var trevligt , tittade på film  som annelie  hade med sig , den var jätte bra ,  vi  var ju  en runda på stan  jenny  o göran  va på torghallen en runda sen på systemet . köpte vin ju som  jag  o  göran drack till maten ,  dom  bjöd på  laxkotletter  o potatis jätte gott  var det ,  åkte  taxi hem på kvällen  jenny åkte  med  mig  hem  då  tycker  så synd  om jenny  med  hon haft ont i sin tå som hon fick opera  ju .  på kvällen satt  jag  o gjorde lite påskkort  hemma på lördagen .   söndagen gjorde jag  inget speciellt    va  med  göran o jenny en runda  hade inget o hitta på  rebecka  var ganska snäll mot  mig dennna  gången  faktiskt , jag  o jenny var  ju  o handlade , sen när vi kom  tillbaka så  damsugade hon ,  hon bruka  aldrig hjälpa  till  med  nåt  när hon  e  där,blev inget på  bingot   man  vinner aldrig.trist att  man inte gör  det varit fint väder  i helgen  men lite kallt i vinden

Ovido - Quiz & Flashcards