Alla inlägg den 13 mars 2012

Av rosmarie johansson - 13 mars 2012 19:24

sovit  lite bättre  i natt   men det  gör lite ont  i höften  fortfarande , men  idag  gör  det  inte   ont så  mycket  när  man böjer sig , sara   har  varit här  hos mig idag . plockade  ner för  ute  belysningen  idag det var  dax  för  det  idag  sen  putsade  vi fönsterna  lade över  bilderna på  usb  minne  jag hade 15 00 bilder  idatan  ,  lagade mat kasslergratäng  med  potatis  i jätte gott var det  klockan  gick så  himla fort  ,   bara  . sen var  jag en runda   nere  i stan ,   med  o   köpte en blomma   till lars  för han fyllde  år  idag . varit jätte fint  väder idag . satt ute  lite på  altanen . sen kom jenny  o  hennes mamma o  barnen  det var  jätte mysigt  satt o  pratade lite  granna  hon  köpte  kort  av  mig . vi lagade lasange jätte gott var det  mathias  o nicholas kom  också  åt  med  oss  mysigt  var  det   idag  var  dom  ganska  lugna  barnen . klockan sprang   iväg . imorgon ska jag  jobba   men det  får bli taxi  jenny  o  mathias  tyckte inte  att  jag skulle  cykla  nu  när jag  haft så  ont  i  min  höft

Ovido - Quiz & Flashcards