Alla inlägg under mars 2012

Av rosmarie johansson - 24 mars 2012 17:30

mamma  o pappa kom o hämtade mig  vi  åkte in till halmstad  in till stan  , var dimmit idag  också, var  mycket folk innne  istan   tråkigt  att mamma  o pappa  inte  vill gå  inne  istan  gick  bara   typ  2 eller  3  affärer  fanns  massa fina kläder på  åhlens  ska fråga  jenny  om vi  inte  kunde  åka  dit sen  någon dag köpte  en  tröja ,sen åkte  vi till grens  o handla  me handlade inget för jag skulle  åka till linda  sen  åt middag  hemma  mamma  blir sår  sur   när  man  frågar  varför  aldrig  robin  o magnus    kommer  o  hälsa på  mig   hon blev lite sur för jag inte ville  följa  med   men  hon kommer ju aldrig  till mig  när jag  fyller   år  aldrig annars  heller   det e  lite t¨råkigt pappa  o jag var på  lillstugan o köpte  godis   dom har  gott  godis  där fikade hemma hos linda   sen  satt  vi  o tittade på film rädda willy   o så la  vi pussel   som skulle  bli ett  jordglobb  vi  blev  färdiga  med  det vi var  ute  o  gick  med  ella  i skogen   mysigt var det fick  middag   där  också   då åt vi kolja  det e fisk  o potatis  jätte  gott  var det  go sås  var där  också  till  klockan  gick så fort inatt skulle man  ändra  klocka 1 timme frammåt saknar  jenny  så  himla  mycket  kännts  tomt  utan  henne  nu  när hon inte  har varit  här  nu vi behövde   spara  timmar till fredag   när vi ska  på tjej träff då e  det  sista gången  då  e det  masage o bad  ska  bli mysigt   sen på kvällen e  det  dans   ju   face 84  dom e   bra gillar dom 


Av rosmarie johansson - 23 mars 2012 17:30

cyklade jag till jobbet  det var ganska  dimmogt det  har det varit  hela dagen  men solen  tittade fram lite  granna  pratade med  pernilla   sen kom pia  hon köpte  kort  av mig  så  bakade vi  våfflor  det var gott , jag ringde o frågade annika  om hon ville komma o  äta  det  var  mysigt vi  satt o pratade lite granna  med  titta lite på tv gjorde inte så mycket sen  var  ganska  trött så  jag  gick o la  mig


Av rosmarie johansson - 22 mars 2012 18:41

cyklat till jobbet idag , tog  mer  kläder  på  mig  idag  frös  igår  när jag  cyklade   blåste  inte så mycket   varit  ganska mycket folk idag   skönt att  cykla  hem  nu  när  man  vill  träffade  jenny o barnen o mathias   dom var  ute stog  o pratade  med  dom lite granna ,  inte gjort så mycket  bara  varit hemma   mest   bara  sovit  hela dagen . ibland  finns  det inget   o hitta på  skönt att det e  ljusare på kvällarna  nu


Av rosmarie johansson - 21 mars 2012 17:54

cyklade till jobet  det var ganska jobbigt kan jag säg  hade mot vind  , blåste lite  kallt . varit ganska  dimmigt idag  varit lite folk idag  med  ,  var skönare  att cykla hem  , nu på eftermiddgen  blev det finare väder  städat  o tvättat lite  granna träffade jag  jenny   med ,    synd att det inte  blir nåting  denna veckan  måste spara  lite  timmar till fredagen  när vi ska på  dansen  o tjejträffen  längtar så dit .

Av rosmarie johansson - 20 mars 2012 17:45

städade lite granna på morgonen , sen kom  sara   vi bakde bullar och till middag  så  gjorde vi fisk spättafilie  med  fläsk   jätte gott  var det ,  o pepparotsmör  till    klockan gick så himla  fort , sen   var det  tjejträff  uppe på rehableteringen  saknade ulrika  att hon inte var där ,  vi  pratade om masage  vi  fick massera på  varandra  men jag ville  inte  satt  bara  o titta´  var  några som blev yra  när dom hade  gjort det , fick  åka  med  linda  hem  dom skjutsade mig hem  till mig   det var snällt   kostar    ju ganska  mycket  att åka  resam  et kostar ju  80 kronor  att åka framo tillbaka  saknar  jenny  längtar tills vi ska ses igen

Av rosmarie johansson - 19 mars 2012 17:30

åkte  taxi till jobbet  det stormade ute ,  hade  tänkt  o cykla  men jag fick inte taxi  förrän klockan  7  men jag  fick ju åka en runda  med  fick ju  åka  enda till skogaby lite  onödigt .   inte så mycket folk  cyklade  till simhallen vilken blåst det var   träffade jenny , o barnen  hennes kompis med .  kvällen gjorde inte så mycket    var  jag bara  hema  .

Av rosmarie johansson - 18 mars 2012 17:30

gjorde inte så mycket på morgornen  åkte hem till mamma  o pappa  o åt middag  hemma  vi åt haselbackspotatis o kyckling gratäng   vi åkte  till eurostop  en runda   sen åkte  vi  upp till flygstaden   ,  sen kom solgruppen  en runda  med  yvonne som kom   satt  o pratade lite granna  mysigt  . spelade bingo men vann ingeting .

Av rosmarie johansson - 17 mars 2012 15:05

sov till halv  8  .  inte  gjort så  mycket   idag  mest  bara varit hemma  , följde  med  mamma   en runda  till  maxi  vi  gick o tittade  lite på  kläder  på kaphal  o lindex  handlade en  tröja , åt middag  hemma  hos  mamma  o pappa  åt spagetti  o köttfärssås  jätte  gott  var det .kvällen  blir det   lungt  också . vi var  o köpte pensieer  blommor då  ska  plantera  det några   men det gör jag inte   känns lite   rå kallt  ute   idag  få bli en annan  dag

Ovido - Quiz & Flashcards