Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

idag är det 1 årsen jag hade inbrott i min lägenhet

Av rosmarie johansson - 31 mars 2012 10:30

idag    är det  1 årsen jag hade inbrott  imin lägenhet  inget  kul alls . jag var  o jobbade  cyklat till jobbet  brukar   jobba  till klockan  1   jag  o jenny  hade  bestämt    halv  4  att  vi skulle  träffas    men  när  jag skulle  börja o cykl hem   så  ringer  salvia    till mig  när  man  kommit  över bron  hem från max  ¨så ringer   salvia    till mig   o säger  att  jag   haft  inbrott   jenny som hade uppttäckt  det  hon hade  hämtat barnen  på  tagis .  blev helt förtvivlad   när jag skulle  cykla  hem,  hörde jenny  i bakrunden   hon sa att  dom hade   tagit min  dator o kamrea  , jenny  stog  o vänta  på  mig när jag kom hem   var  ju  jätte   lesssen  hon kramade om  mig  dom hade  ringt  till  polisen   vi fick  ju inte  lov  att  gå in  heller   vi  fick stå  ute    o vänta   var  ju lite kallt   ju  vi  ringde  till en  del  o pratade   med dom  salvia  hjälpte   ju inte   ens  mig  dom  hade  ju inte  ens  tid  o  komma  jenny var  ju med mig  hela  dagen o barnen  med dom    hade   öppnat  alla  gaderobsdörrana    vänt  upp o ner  i sängen    öpnnat alla  köksluckorna   i  köket  med  sen  hade  dom plockat  ut allt porslinet   i tvrummet   men dom hade inte   tagit  sönder  nåting  alls,  fullt  pådrag  dom hade ju tagit sönder  fönstret  i sovrummet  det  var  mycket  som  hände   denna  dagen  vi skulle  ju  lagat  mat  på kvällen   ju  men   vi   gick iväg o  åt  pizza   i stället  kännde  mig  helt förtvivlad  eva  sa att  jag  fick  såva inne   på salvia   men jag vill  inte   jag vill  sova hemma  många som tyckte  jag  var  modig  som gjorde  det kunde  inte   sova  dennna  natten alls   glömmer  aldrig  det   då smsadde jag  mycket  med  jenny   o eva hedbergschefen på natten som  har  salvia   ,  detta var  e n jobbig  dag  kan  jag  säg  ............. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosmarie johansson - 27 mars 2018 22:35

hänt ganska mycket på sistone inte skrivit på länge . trivs så himla Bea på mitt jobb alla e så himla snälla barnen så mysiga o Goa . har jag ju flyttat oxå men det var jätte jobbigt att göra det va ett stort steg bodde i min lägenhet bodde ...

Av rosmarie johansson - 16 september 2017 23:13

ibland e det jobbigt o vakna så tidigt svårt o sova på nätterna bäddat rent sängen tvättat lite följde med mamma pappa till maxi o han lade lite granna var längesen man var på maxi var nere i stan en runda oxå köpte lite saker o göra kort de...

Av rosmarie johansson - 16 april 2017 21:28

påskafton Pia var hos mig en runda det var mysigt Ida o hennes systra kom o hämta mig vid halv 7 åt på pinchos mycket folk var det det var så himla kul o träffa idas systra de va så himla snälla gillade de så jätte mycket tycker om Ida oxå så hi...

Av rosmarie johansson - 16 april 2017 21:24

vakna alltid så tidigt skulle vilja sova längre men det går inte . kännt mig lite lessen det e jobbigt att känna det så. varit hemma hos mamma o pappa det var jobbigt hon blev så arg idag när jag ville komma varit en tråkig påsk vi satt ute på ...

Av rosmarie johansson - 13 augusti 2016 17:13

Vilket tråkigt väder bara regnar hela tiden sov till 9, 00. Pratat med mamma följde med de ut till maxi o handlade varit lite seg dag idag. Ikväll kommer Henrik. Ska bl kul. Ska bjuda på flygande Jakob var längesen man åt det o så ska jag bjuda på...

Ovido - Quiz & Flashcards