Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av rosmarie johansson - 30 oktober 2011 19:00

längtar  inte  till julen  tycker  att den  e  så jobbigt . känns  så  ensamt  då .mamma  o pappa blir  bara   sura  när man fråga om det   , ville  veta va vi ska göra  dom blir  bara   sura  då alla  prata  ju typ om det  nu . känns jätte jobbigt tycker  jag  vill helst  slippa det  sitter  hellre  hemma stället . mina syskon vill ju inte ens  ha  julklappar  heller ju . saknar att dom  aldrig  kommer o hälsa på  mig det gör inte   mamma  o pappa   heller , förstår inte varför  dom inte  vill  göra det svårt att få  bra   kontakt  med dom tycker jag . e  så glad att  jag har  jenny   hon e så snäll  hon betyder allt för mig  e  så glad  att jag har   henne  vi har alltid så  kul tillsammans  tycker det e  så mysigt   med  barnen  med  dom e så snälla kul att  passa  dom tycker  jag .

Av rosmarie johansson - 30 oktober 2011 17:43

vaknade   tidigt som vanligt  sovit lite  sådär  inatt  age  varit   gått  runder i natt  nog  gått  efter  katten  tror jag  kändes konstigt att  man skulle  ändra  klockan . varit skönt väder ute  idag idag  har   jenny o barnen  varit här  det varit  mysigt tittade på  film  ,vi  gick ut en runda  mysigt  gick till kiosken vi bakade  choklad rutor  med kokos på lagade spageti o köttfärssås  o sallad  jätte gott var det  som amanda  åt sen satt hon i mitt  knä  åt från min    tallrik   lite busigt med gick en runda  med amanda efter maten   så hon fick sova  ,  jag o jenny   spelade fia   med amadeus  gillar inte  grannars  hundar när dom  skäller så när det  kommer   folk  till dom.  väckte ju amanda när hon sov .så fikade vi när hon hade vaknat . varit  hos mange med   det var mysigt  fick kakor  o tårta  . skönt  att  va  utan hunde ikväll lite  trött  nu  damsugat   o  bäddat rent sängen   han fäller ju så mycket  hår   age  han e  så  snäll  . skäller inte   nåting  så  mörkt det e  redan ute .

Ovido - Quiz & Flashcards