Alla inlägg under oktober 2013

Av rosmarie johansson - 20 oktober 2013 16:44

var jag hemma  hos mamma o pappa  o åt middag   det var  jätte gott  var  kött o sås  o potatis  efterrätt  vi  var på eurostop   med   då köpte jag mig en ny  jacka   ikväll  blir det  bingo  hoppas man  vinner   någonting   o ikväll e det  solsidan med  .

Av rosmarie johansson - 19 oktober 2013 16:45

vaknade jätte tidigt  hade  verk i min fot inget kul  ,,, var minus   grader i natt  ganska kallt    var nere på  stan  köpte  mer   saker  att göra  kort  det e så kul  attt pyssla  med  det  .. pratade med angela o peter  dom e så snälla gjorde kaka   som  jag skulle bjuda på  kladdkakka  med  visp grädde  . kvällen gjorde jag inte såmycket kollade på  körslaget  elisas vann  kände jag på mig  dom e bra .   det  var kul att annlouise var  här  mysigt  första gången hon var här  

Av rosmarie johansson - 18 oktober 2013 16:45

var jag på stan hade inget  att hita  på  träffade  göran o jenny  fint var det  med  köpte fisk  av fisk bilen  som jag skulle äta på  kvällen  satt o gjorde julkort   sen kom  eva  så gjorde vi   lax o pressad potatis jätte gott  var det kollade på  idol med

Av rosmarie johansson - 17 oktober 2013 16:45

passade amadeus o amanda på förmiddagen  vi hade  det  mysigt  sen tog  jag det  bara lungt  . sen var jag hos  dom på kvällen  med   mysigt  amanda badade lite granna  så fönade jag hennes  hår  med  mysigt  ,, dom var ute  o lekte lite med sen kom  jenny hem  vi åt  mat  klockan gick så fort  vi åt  fläskfilie  o pommes  himla  gott  var  det 

Av rosmarie johansson - 17 oktober 2013 16:30

var jag på  sjukhuset  o röntgade min fot  eva  var  med mig då  . hoppas dom hittar något  det gör så himla  ont  i min fot  när jag går det  var  lite  nervöst  men det gick bra  ,,det gick jätte  fort att röntga foten  vi fikade när vi var färdiga  drygt att vänta  till klockan var  11 ,,  tog det mest lungt sen  när jag kom hem   sen kom  jenny  o  amanda  mysigt  fikade  lite  tittade på  film var  ute  med   åt taccos  jätte gott  var det annars  gjorde jag inte så  mycket sen tog det  mest  lungt ,,,

Av rosmarie johansson - 12 oktober 2013 17:00

ulrika var  här på kvällen   vi kollade på  körsslaget  o åt taccos  det var jätte  mysigt  .  anna kom  inom  en runda o sa hej  också mysigt

Av rosmarie johansson - 11 oktober 2013 17:00

var jag med pappa på torghallen  o hanlade lite sen var jag o hämtade amadeus  o amanda passade  dom  sen kom   jenny  till mig   vi tittade på  film mysigt lagade  mat tillsammans fläskfilie o klyftpotatis jätte gott var det  sen kom  caroline med   pappa  körde mig ner  till bussen  caroline  åkte med  ner  vi var  inte så många som var från laholm ..busse kom kvart över  6  o hämtade oss  det var  mycket  folk inne  på  länsdansen det var  ett  nytt band som  hette catch dom var  jätte  duktiga   var en trevlig kväll  ialla fall

Av rosmarie johansson - 3 oktober 2013 10:15

vaknade ganska tidigt  ont i min  fot  det   e jobbigt .tog  det mest lungt på  förmiddagen sen kom  jenny o amanda  mysigt  amadeus  var  o lekte  med kompis .   satt o pratade lite  o fikade med titta på film  mysigt  klockan gick så fort  när dom var här. sen kom  anna  o  noah  med  mysigt åt kvällsmat  tillsammans mysigt   vi  var många som åt    blev  korv  o stroganoff .till kvällsmat kvällen var  ganska lungn hände inte så  mycket  tog det mest lungt  hemma  bara . la   mig ganska  tidgt .  

Ovido - Quiz & Flashcards