Alla inlägg den 26 maj 2011

Av rosmarie johansson - 26 maj 2011 08:45

var  jag  mest  bara hemma  tog det  ganska lungt.mamma   ringde   fråga om  jag  ville  följa    med  till maxi det ville  jag . var jag  hos tandläkaren, fått  fixat min tand  nu dom   bedövade  fick lite tårar i ögonen gjorde lite ont .träffade jag    ove  o björn på stan så tog jag ut pengar också.när jag kom hem  så hade mamma  ringt  då blev  det  inget  maxi  mats  skulle  komma  hem . tycker  att  det e  så  taskigt  att göra så får jag inte  ringa   hem  ens   när han  e  hemma jag  dushade  tog på mig nya kläder som jag   hade köpt . sen så  cyklade jag  hem till carro   vi skulle ha  följe  till  annabelle  det var  afterwork där det var jätte kul jag satt  med   pia mathias andersson anna charlie satt med lite olika .vi   var jätte  många som var på det. jag  åt mamma mia  det e  med  köttfärs paprika på o vitlöksås på den e  min  favorit. när vi skulle cykla  hem  så började det att  regna .pratade med  jenny    med på kvällen det var  kul . 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards