Alla inlägg den 27 maj 2011

Av rosmarie johansson - 27 maj 2011 10:00

gjorde jag inte så mycket.tog det  mest lungt på dagen. cyklade jag ner  till stan. var och köpte present  till mamma  det e  ju morsdag på söndag  ju . sen var   jag  handlade lite på torghandlen.som vi skulle   ha  med oss  till liseberg.vid 18 00  kom elin  till mig  hennes mamma   körde henne till mig .sen var  o hämtade pizza som  vi beställde o    åt hemma hos mig  . tittade på tv  hon ville   se  talang jakt  men  det  gillar  jag inte  tycker att det e  tråkigt. tittade på skärgårdsdoktorn,dom e  bra .vid  22,00  kom hennes mamma o hämtade henne  .varit ganska tråkigt väder hela dagen .packade  ner saker som jag skulle  ha  med mig till liseberg .jag la mig kvart 2245. men jag hade svårt  att  sova på  natten sov  jag lite  oroligt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards