Alla inlägg den 28 januari 2013

Av rosmarie johansson - 28 januari 2013 14:15

åkte taxi till jobbet   segt att  gå upp  bara ,,,inte så mycket  folk  gick bra  att jobba fast  inte anette var det  var lite  i knäcke brödet  med  idag taxin kom klockan 1   sen tog jag det lungt .   åt lite   mat var  hungrig  åt pommes  o biffar  , sen  skrev göran  o frågade om jag ville  komma  kunde  inte  bestäma  mig ,  vilket   jag gick  till  göran  jenny som jobbade  hoppade   över simhallen   bara    för jag har  brännt mig . på hakan ,,,,,det gick fort att  gå   till göran  det var  mysigt klockan  gick  fort ,  jag  o jenny  gick  till stan  vi träffade   många som  vi  kände  skönt att  komma ut lite  skönt  med  frisk luft ..tog det  lungt  på kvällen  ,   hade så  ont  imina  ben  förstår inte det  har  ju inte gjort något speciellt   ju  ,  kollade på  dallas med .varit en bra  dag  idag  tycker jag e  skönt

Ovido - Quiz & Flashcards