Alla inlägg den 29 januari 2013

Av rosmarie johansson - 29 januari 2013 20:45

vaknade   ganska  tidigt  pysslade lite  granna hemma sen  kom  sara  vid  9 tiden   vilka stora  snö  flingor det kom ,,,vi gjorde   vecko matsedel .  sen ko taxin  o hämtade  oss .vi handlade lite  granna  knappt något folk alls , gick  o kollade på  kläder    hittade   ett  par  byxor  som jag vill ha  ringde hem  till annmarie  o  frågade   fick lov att   köpa  dom   sen åt  vi middag  på  sjöhästen   åt pommes  o  lövbiff jätte gottt var det kul att  sitta o titta på folk ..sen kom taxin o hämtade oss kvart över  1 2  , sen  packade vi  tupp  när vi kom hem    sen   tog  jag det  lungt  ett  tag sen kom björn  o hämtade mig vi åkte  upp till  ulrika   pratade  vi en halv timme   med  björn  ,sen var det  vi  själva  planerade  lite  för mötet  hemma hos mamma  pappa  nästa   fredag   kommer    att  k'ännas  jätte  nervöst  men  ulrika kommer att  vara  med  undra  vad mamma  o pappa kommer att  ta  upp  då  men  jag tror a, tt  jag vet   va  dom kommer  o ta  upp..  jenny   o  dom satt  o väntade på mig    vi  gick till bussen   det var skönt väder  .  mysigt  att åka  buss   hade  mycket att prata om när vi åkte hem  var vi hos  jenny på  kvällen  mysigt  åt kvällsmat tillsammans  chili con carne   läste sagor med amanda ,, sen skulle dom lägga sig  ,,,sen satt  vi  o tittade på tv   jag o jenny  mysigt  kvällen gick så   snabbt la mig runt  11  tiden ,,,,,

Ovido - Quiz & Flashcards