Alla inlägg den 7 juni 2013

Av rosmarie johansson - 7 juni 2013 23:00

var jag på jobbet  ganska mycket folk var det på  förmiddagen  ,,kändes lite  så där  att vara  på  jobbet kände mig lite  lessen  anette  pratade knappt mig idag ,,  dom e lite så   ibland kan dom vara lite sådär   cyklade   var ganska  kallt på morgonen  men skönt att  cykla hem  , anna  var här en runda mysigt  sen kom sara   en  runda  kvällen var  jag  hos jenny  o barnen  mysigt  åt  tillsmamans  fint  väder var det med  satt ute  o  åt kvällen gick så fort  ......malin var  här med  en runda 

Av rosmarie johansson - 7 juni 2013 23:00

var jag på jobbet  ganska mycket folk var det på  förmiddagen  ,,kändes lite  så där  att vara  på  jobbet kände mig lite  lessen  anette  pratade knappt mig idag ,,  dom e lite så   ibland kan dom vara lite sådär   cyklade   var ganska  kallt på morgonen  men skönt att  cykla hem  , anna  var här en runda mysigt  sen kom sara   en  runda  kvällen var  jag  hos jenny  o barnen  mysigt  åt  tillsmamans  fint  väder var det med  satt ute  o  åt kvällen gick så fort  ......malin var  här med  en runda 

Av rosmarie johansson - 7 juni 2013 23:00

var jag på jobbet  ganska mycket folk var det på  förmiddagen  ,,kändes lite  så där  att vara  på  jobbet kände mig lite  lessen  anette  pratade knappt mig idag ,,  dom e lite så   ibland kan dom vara lite sådär   cyklade   var ganska  kallt på morgonen  men skönt att  cykla hem  , anna  var här en runda mysigt  sen kom sara   en  runda  kvällen var  jag  hos jenny  o barnen  mysigt  åt  tillsmamans  fint  väder var det med  satt ute  o  åt kvällen gick så fort  ......malin var  här med  en runda 

Ovido - Quiz & Flashcards