Alla inlägg den 24 juni 2013

Av rosmarie johansson - 24 juni 2013 11:30

var jag på  jobbet   inte så  jätte  mycket folk . tog det  mest  lungt  när jag kom  hem   hände inget speciellt  var  bara  hemma  .kvällen var jag  ute på en  promenad   med  anna mysigt var det då hade slutat o blåsa

Av rosmarie johansson - 24 juni 2013 11:30

var jag på  jobbet   inte så  jätte  mycket folk . tog det  mest  lungt  när jag kom  hem   hände inget speciellt  var  bara  hemma  .kvällen var jag  ute på en  promenad   med  anna mysigt var det då hade slutat o blåsa

Av rosmarie johansson - 24 juni 2013 11:30

var jag på  jobbet   inte så  jätte  mycket folk . tog det  mest  lungt  när jag kom  hem   hände inget speciellt  var  bara  hemma  .kvällen var jag  ute på en  promenad   med  anna mysigt var det då hade slutat o blåsa

Ovido - Quiz & Flashcards