Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av rosmarie johansson - 20 augusti 2013 20:35

vaknade ganska  tidigt ,, pratade med pappa  sen kom  jenny vi satt o pratade lite  amadeus  ville  vara  men jag skulle  först cykla   ner till stan o handla  lite så köpte jag vin med  ,  sen cyklade jag  hem   så hämtade jag amadeus  så följde  han  med  mig  hem   så  knackade vi på   hos  anna  o noah   han  följde med  oss till kiosken   sen var vi hemma  hos mig mysigt dom spelade tv spel   o på telefonen  , sen åt dom lite mat   sen var amnad o jenny  här  med     vigjorde lite mat till oss  vi var lte  hungriga vi värmde  pizza o  så baccon  med  pasta sås ..  sen var eerika o hennes barn  här mysigt   amadeus  ville leka med  hennes barn  fikade på äppelpaj jätte got var det  sen kom  anna  o tobbe på kvällen mysigt vi åt taccos   jätte gott var det   var full rulle hela dagen  

Av rosmarie johansson - 20 augusti 2013 20:20

sovit lite bättre men vakna så tidigt . förstår inte  det pratade med  eva  idag  hon  ringde mig ,,  blev inget  boende stöd  idag för hon som jag skulle  ha  hennes barn var sjuka    varit bara  hemma  kännts  lite segt ..  fåglarna  varit ganska busiga idag ..  dom satt med mig vid  bordet  när jag åt mat  spagettio kötbullar det gilar dom  ..  pratat med mamma  , hon e så himla jobbig ibland   blir så himla lessen när jag har pratat med henne , kollat mest på tv   bara  händer  inget speciellt

Ovido - Quiz & Flashcards