Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av rosmarie johansson - 28 augusti 2013 09:00

vaknade ganska  tidigt , städade lite på morgonen sen  gick jag bort  till jenny   ,  jag o jenny   o barnen  åkte  bussen till halmstad .  vi gick till mac donalds mysigt  sen åkte vi bussen till sjukhuset amadeus  skulle till tandläkaren sen gick vi ner till stan o till polishuset  jenny skulle gör nytt idkort , sen var vi i leksasaffären o bokhandlen  sen köpte vi glass på stan  sen träffade vi jennys  syster pernilla o hennes kille sen åkte v bussen  hem fint väder hade vi med  sen  gick  jag o amanda hem  till mig o hämtade  några saker  men hon somade i vagnen  , vi var hos jenny på kvällen mysigt , gjorde vi tacco paj  anna  gjorde d en .. sen åt vi  kräftor jätte gott var det  barnen åt det  mathias  åt också med oss  kul när man  e  många  kvällen gick så  himla  fort  sen hade vi myskväll med  barnen  också  noa  var också med  han klättrade mycket på  mig  barnen  brukar vara ute ganska mycket .

Ovido - Quiz & Flashcards