Alla inlägg under maj 2011

Av rosmarie johansson - 23 maj 2011 13:15

jag sov till  kl var  8 . brukar  inte sova  så länge på mornarna.tittade på tv lite gillar  att kolla på våra bästa år .tycker att  det e  jätte  bra .sen kom jenny var på rehab  tycker  det  känns  skönt att  prata   med  ulrika hon e jätte  snäll .åkte  taxi  dit sen tog jag det  lungt  hade lite  ont  i huvet på kvällen  . annmarie kom o  hämtade mina räkningar längtar tills   jag  o  jenny ska  åka till ikea  o  väla  ska  bli  jätte  mysigt. längtar  så fick pengar   till det också ...tycker om jenny  så  jätte   mycket helst av  allt vill jag  hon ska  jobba hos mig för alltid trivs så jätte  bra   med henne .

Av rosmarie johansson - 22 maj 2011 13:15

var  jag också  bara  hemma tog det lungt . klippte  grässmattan på  bådebaksidan  o framsidan . sen kom  regnet så  började  de att åska   med som bara  den .tillkvällsmat åt  jag pasta o stroganoff spelade bingo  men  jag  vann ingeting men  hade   2  lotter svårt  att vinna  .kommer  inte på nåt  mer  att skkriva.

Av rosmarie johansson - 21 maj 2011 13:00

jag  var  bara  hemma  städade o tvättade handlade  lite granna med. på kvällen kom  min kompis  malin  vi var  i kiosken o  åt pizza   jätte  gott  var  det . pappa kom  med bingolotto  men han åkte   igen . malin stannade  tills kl2200.blev så glad när jenny  ringde  mig .

Av rosmarie johansson - 20 maj 2011 12:45

cyklade  jag  till  jobbet på morgon träffade   jag  mamma vid skotten  hon städar  där . jag provade  jackan   men jag tyckte att  den var sådär var lite liten då blev mamma  så sur för  jag inte ville ha jackan. sen så  pratade  hon inte  ens  med mig . det var ganska mycket  folk på jobbet  idag annars  så  har det  varit en bra  dag på jobbet .jobbade till halv 3 jag  träffade  rebecka  o hennes  bror  det  var jätte  kul det  var längsen jag   träffade  dom.kvällen gjorde jag inget speciellt var  jag  bara  hemma  kollade på så ska det  låta .var  jag ganska  trött.

rosmarie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards