Alla inlägg den 2 december 2012

Av rosmarie johansson - 2 december 2012 19:45

vaknade ganska  tidigt på morgon  .  sovit sådär   haft  hundarna   i natt med   lite  jobbigt  dom får ligga ute   i halen   så brukar jag sätta  en skiva  så  dom inte   kan komma in  i sovrumet  skönt att sova själv . sen  var  jag ute  med  hundarna  en rundarna . gick  o hämtade  barnen  vi  var  ute  det hade  snöat  jätte mycket vi var ute  dom åkte pulka   amanda amadeus  mysigt    sen var  vi inne   amadeus  tittade på film barnen på luna    satt  o ritade med  emil var också med  ,   sen  var  eva hos mig   vi gjorde baccon med  pastasås jäte gott  var det  tog det mest lungt . pappa   kom en runda  inte så kul blev  så ledsen   dom  tycker  inte om att jag prata om julen  tyckte inte om att jag ringer hem  o prata om det  men det börja  ju snart närma sig  ska  bli mysigt att vara  med  jenny o barnen o mathias kollade på julkalendern fick ju ha hundarna  i natt med

Ovido - Quiz & Flashcards