Alla inlägg den 21 december 2012

Av rosmarie johansson - 21 december 2012 21:30

åkte  taxi till jobbet  tur jag vaknade  höll nästan på  att försova  mig   taxin skulle komma  kvart   i  7  men jag  hann , vi  var  många som jobbade  tacin kom  vid halv  1  fick  julklapp   från jobbet  med   gjorde inte så  mycket  när jag kom hem  tog det lungt  var ganska  trött vilade lite granna  sen  ringde  jenny  mig   o frågade om jag  ville vara  med  på  julklapp  till göran  ,  så  jag  gick  bort  så kom   vickan o hämtade oss    så  åkte    vi ner  till göran   banrnen  med  anna som  jobbade   han  blev  så glad   för  julklappen   som han  fick ,  klcokan  6   så  skulle jag  träffa  rebecka  kim  på annabelle  var  rätt så  mycket folk  när vi  var det  mysigt  att äta  pizza tillsammans   var  längsen vi ´gjorde   något  tillsammans  gillar  ju  mamma  mia   det e  med  köttfärs på   så  brukar jag  ha  vitlök  vid  sidan om  kvällen gíck så  fort  bara , handlade  dom  sista  julklapparna  ju


Ovido - Quiz & Flashcards