Alla inlägg den 24 december 2012

Av rosmarie johansson - 24 december 2012 21:00

sov inte så  jätte länge   pappa  o mats  kom o hämtade mig  vid halv  11  tiden ,  sen åkte vi hem    robine  o magnus kom  vid  12 tiden  ,  sen  åt vi julmat för en gångskull  skull så bråkade  inte mamma o mats  med med mig  öpnnade julklapparna  då fick  jag    pengar  , elvisp , smörgås grill  vantar o mössa  det var såna  saker  jag hade önskat mig  fick ju dela ut julklapparna ,  mats blev  lite  sur   att vi inte hade  handlat nåtgot  till  honom   men han sa  att  han ville inte ha  julklappar  att  han var för gammal  föör det   hade ju inte  handlat  till magnus o robine  heller hade  baara  handlat till mamma  o pappa  svårt att  komma  på att  handla  julklappar , kollade lite på kalleanka  med  sen  åkte  jag hem ,  sen på kvällen  var  jag hos jenny o mathias  barnen  jätte  mysigt   var det ,  dom  gick o väntade på att tomten skulle komma  vi  åt  julmat   jag o barnen  städade  på deras  rum innan vi dukade  ,  sen  kom  mathias   förääldrar också  mysigt sen åt  några  gröt  men  inte jag o  jenny   ,  sen rätt som det var så knackade  det på dörren  , amanda  amadeus  sprang  till dörren  så rädd amanda  var för  tomten   dom fick  nya pulkor   jätte fina  var d om . senare på kvällen var det  julklapps ut delning   så mycket saker barnen  fick . fick ju bestick  av jenny o mathias  kalander  o en kalander på barnen  med  örhängen   dom  blev så  glada  för  sakerna  dom  hade fått av  mig med  varit en mysig kvälll gick o la  mig  när jag  kom   hem  hade  lite  ont i huvet med

Ovido - Quiz & Flashcards