Alla inlägg den 18 februari 2012

Av rosmarie johansson - 18 februari 2012 11:00

sovit  lite  sådär passat  age  han har legat  me i sängen  katten  också  det var lite  hopplöst ,  kvart  över  7   så  gick jag  o hämtade   elvis  med  han var   mysig .han gillade det  mesta han tyckte  om  o ligga  i famnen .jenny   o amanda kom o  hämtade   age  dom ville  låna honom . åkte  hem  till mamma o pappa  åt middag  hemma hos dom   fläskfilie  o klyftpotatis  jätte  gott  var det  men man   kände inte  så mycket  nu  när  man  har varit så  förkyld .var   jag   o pantade flaskor   på skotten , brukar jag  göra  åt pappa  ibland . tyckte  klockan gick  så  sakta  , på vällen var  jag hos  jenny  det var  mysigt  amanda  sov  när jag kom  amadeus   satt  med uppe   ett tag  kollade  på  melodifestivalen  var  mysigt  satt  o pratade  ,  tycket inte om  mina  grannar   riktigt  dom  e  lite  sådär  står o  tittade  i fönstret  när man  kommer hem  det  gillar jag inte   

Ovido - Quiz & Flashcards