Alla inlägg den 28 februari 2012

Av rosmarie johansson - 28 februari 2012 18:00

sovit   lite sådör  var nervös  när jag  skulle gå till jobbet  . det  var folk som ville komma o träffa   oss  från  socialnämnden  dom var  ju  20  stycken som hälsade på  osss   taxin kom o  hämtade mig kvart  över 10 . sen kom jenny vi var  hemma hos  jenny  hon vill det    var  mysigt  . vi gick en runda till kiosken  sen  satt  vi o  pratade .  o fikade byggde   med  lera  med  amadeus  o amanda  så la vi  pärlplatta det var  kul .,dom  var  lite busiga så tittade vi  på film  också  gjorde lite av  varje mysigt att  vara hos jenny . åt kvällsmat  med dom också mousaka det var gott . dom  e så  goa  barnen  dom badde när jag var där  så  läste  jag  sagor för dom  också  va  kul  tiden  gick så  fort när jag var där kvällen var jag  ganska  trött det blir ju så  när det varit  fullrulle  när jag ksulle gå hem så  sa amadeus  till mig   jag älskar dig  o amanda kom o kramade  om mig  det  va mysigt  .tycker  om jenny  o barnen  så mycket mathias  med  dom e så snälla dom känns  som  min  familj  trivs å vara  med  dom












Ovido - Quiz & Flashcards