Alla inlägg den 29 februari 2012

Av rosmarie johansson - 29 februari 2012 18:23

känns som  torsdag  idag  bara  för jag fick  jobba lite  igår . inte  varit så mycket folk idag , cklat idag   med  det e  skönt inte  gjort så  mycket  idag har  det  kännts  lite sådär  inatt  låg jag  vaken   nästan hela natten .........längtar  tiltill helgen  ska jag följa med jenny  o barnen  till bussfabriken  där  har  jag aldrig varit  nån gång det  ska  bli  roligt  på kvällen ska  kalas  det ska bli roligt kännt  mig så  frösen  ikväll fick  tända  ljus  det  e  mysigt .

Av rosmarie johansson - 29 februari 2012 18:06

gjorde jag inte  så mycket va  jag bara  hemma o tog det  lungt . skulle  varit  nere  hos göran men det blev inte så  ville  jag inte det för  det var  ny assistent som  jag inte   har  träffat  innan så det  kändes lite sådär  då  att vara  där jenny skulle  ju vara  där hon fick vara hemma hos  barnen . satt  själv  o spelade bingo  o kollade på  wallander .

Ovido - Quiz & Flashcards