Alla inlägg under augusti 2013

Av rosmarie johansson - 20 augusti 2013 20:20

sovit lite bättre men vakna så tidigt . förstår inte  det pratade med  eva  idag  hon  ringde mig ,,  blev inget  boende stöd  idag för hon som jag skulle  ha  hennes barn var sjuka    varit bara  hemma  kännts  lite segt ..  fåglarna  varit ganska busiga idag ..  dom satt med mig vid  bordet  när jag åt mat  spagettio kötbullar det gilar dom  ..  pratat med mamma  , hon e så himla jobbig ibland   blir så himla lessen när jag har pratat med henne , kollat mest på tv   bara  händer  inget speciellt

Av rosmarie johansson - 19 augusti 2013 20:15

sov till en  halv  8  pia kom  med  en stor fågelbur  till mig . dn trivs  dom bra i   men dom älskar att  vara ute .   städat o fixat lite  gjorde kladdkaka  som jag skulle  bjuda på ..   det kännde  nervöst o träffa den  ny lss handlägaren jane men hon var jätte  snäll  men blev lite lessen när vi pratade  men det blir ju så när man inte  känner varandra ..1 gången  marie var också med  kände skönt kvällen gjorde jag inte  helelr  så mycket tog det mest lungt  bara kolla  tv .

Av rosmarie johansson - 18 augusti 2013 20:15

pia  var här  det var kul o träffa henn  satt o pratad lite   mysigt   vi gjorde mat fisk i ugn o pressad potatis jätte gott var det  ,,,, hade  tänkt   spela bingo i lokalen  men  var med jenny o hennes  mamma dom bjöd  mig på mat  vi åt  potatis o köttbullar jätte gott var det ..   sen var vi hemma hos mig    dom hade köpt  tyg till  mina stolar  det var inte så svårt  , det gick  ganska lätt kvällen gick rätt så snabbt 

Av rosmarie johansson - 18 augusti 2013 10:15

spelade bingo  ilokalen mysigt  fast jag vann ingeting .pia som jobbade ....  

Av rosmarie johansson - 17 augusti 2013 20:30

ar jag hemma hos mamma o pappa  åkte till eurostop   o handlad e lite   köpte lite   ny blommor   var ganska mycket folk där ,,,   sen åkte vi hem  åt potatis o lax  romsås jätte gott var det  ,,,  pappa jag var o pantade flaskor med   .  regnade  ganska  så mycket  hela dagen   kvällen var ganska lung ....

Av rosmarie johansson - 8 augusti 2013 09:15

vaknade  vid  8 tiden av att  det regnde  jätte mycket  ute  .  skönt att det  regna  så åskade det lite  med ,  strax vid  10 tiden  var jenny o  amadeus  här mysigt  fikade lite  glass  höll på  med  fåglarna  lite granna ,,  vi åt middag baccon  med  pasta sås  jätte gott var det .. amadeus ville  vara  kvar  här  när   jenny gick  vi var  vid  kiosken   sen var  laholmshem   här o kolade på min  frys  o kyl ska  få helt ny   ,,  pratade med  jenny  amanda  var jätte arg    hon ville  också varaa  här vi var o hämtade  henne  hade mysigt  med  både amadeus  o amanda  sen var  amanda  här själv   mysigt  tittade på film    pysslade om  hennes  hår  . tyckte hon  om när man  gjorde  sen gick vi till lekplats  med  .   sen kom jenny o mathias  o  hämtade oss  regnade   ju så mycket  kvällen åt vi ju taccos  jätte  gott  var det . dagen gick så himla  fort  bara 

Av rosmarie johansson - 7 augusti 2013 09:15

fixade lite  ute  i trädgården ..  klippte grässmattan sen kom  cissi på besök  trodde  inte riktigt på det  att  hon skllle komma  brukar hon inte göra ,,  sen var   göran  här på eftremiddagen det var trevligt  , o drack kaffe  ,kvällen gick jag  med  anna  onoah  till glänniinge det  var mysigt mycket folk var det  noah  badade  jag gick med  i vattnet ,  han blötte  ner  hela  mig   men det gjorde ingeting ,,  beställde  pizza  på kvälllen orkade inte laga mat   tog det mest lungt bara 

Av rosmarie johansson - 6 augusti 2013 09:15

vaknade vid  8 tiden ,,  sen kom sara  vid  9 tiden , vi  gjorde hemma gjord pizza ,, sen putsade vi fönster  o hängde upp   nya  gardiner i tv  rummet ..klockan  gick så himla  fort  bara  tog det mest lungt på  kvällen  .hände inget speciellt ringde o s grattis  till min  bror  som fyllde år  .

Ovido - Quiz & Flashcards