Alla inlägg den 1 februari 2013

Av rosmarie johansson - 1 februari 2013 15:15

åkte taxi till jobbet,,,inte så mycket folk på förmiddagen   gjorde  frukosten med  på morgonen ..handlade lite på rasten ..gick  bra  att jobba  med  britta fast inte  anette  har varit   där,taxin kom  o hämtade mig 13,10.  tog det  lite  lungt när  jag kom  hem  skrev med jenny   sen dushade  jag städade lite granna   sen gick  jag bort  till  jenny  amadeus  hade en kompis som han lekte  med   vi gick till affären ,  ssen satt  vi o pratade innan  vi gick hem  till mig sen . sen kom  ju ulrika o regina vi beställde  mat mysigt som barnen  väntade på att pizzan skulle komma dom hade nog mycket att  göra .det gick bra  med  amanda  när ulrika  var  här  vi satt o  tittade på  amigo    tittade på  film   kloockan gick så himla fort   varit bra  dag ialla fall

Ovido - Quiz & Flashcards