Alla inlägg den 27 februari 2013

Av rosmarie johansson - 27 februari 2013 17:45

stäällt  klockan de   på  7   behövde jag inte  gå  upp så   tidigt  , cyklade till sjökulla dagis ,  när jag kom  så kom det en   pojke  så  sahan ska duu vara  här idag   sa  han till  mig  så  sa jag ja  det ska jag vara   min avd   sa   han  ,  åt vi  frukost klockan  8 så  sjöng  dom  sång innan   dom skulle  äta  ,  sen satt  vi gjorde  pärlplatta det var  kul   sen var det  samling  klockan  10 ,  då  pratade om  kroppen   hur den  fungerade   det var  lite olika ,saker  efter  samlingen  var  vi ute  ,sen  var  det lunch  vid halv  12  tiden   var stroganoff o ris  jätte  gott var det ...eftre maten var det  dags  att  gå  ut  igen    vi var  ute  mycket  men det var   ju  så  fint  väder  med  ,,,  var  trött  i mina armar när  jag kom hem  kan jag säg   sen var det  ju mellan mål halv  3  med . kvällen  gjorde  jag inte så mycket  när jag  kom  hem  tog det  mest lungt  bara  det var  himla  skoj att vara på dagis   .....

Ovido - Quiz & Flashcards