Alla inlägg den 25 februari 2013

Av rosmarie johansson - 25 februari 2013 18:29

åkte  taxi till jobbet  det e mest att göra på morgonen .   plockade knäcke bröd  med .. sa ju  till anette   idag  att jag ska  hälsa på  dagis  imorgon det ska  bli roligt  att  jag skulle  få  vara  där på onsdag  men  bara  prova på   .. då började   anette   att jag  bara  får  prova på   att jag   måste  välja  sen  ...det  tycker  jag e taskigt  e ju inte  ens  anstääld  där   vill ju  göra  nåting annat  en dag i veckan  med ....roligt att skifta  lite   tagit  det mest lungt när jag kom  hem  varit  soligt   väder  idag  var ju   5 plus  grader  haft lite  ont  i huvet  idag  med   ringde  o pratade med  eva   skönt att  prata  av sig lite  granna skönt att det  e ljust längepå kvällarna .

Ovido - Quiz & Flashcards