Alla inlägg den 2 december 2011

Av rosmarie johansson - 2 december 2011 15:14

åkte taxi till jobbet  idag anette blev paff . att jag kom idag  hon trodde inte jag skulle komma idag kännts ganska bra idag men kännt mig gansska trött  träffade corenlia  idag  det  var kul  var längesen jag träffade henne  hon har ju slutat hos ulrika o petra taxin kom o hämtade mig klockan  2 varit en del folk idag  på maxi  snart kommer solgruppen till mig   yvonne som kommer då vi ska laga  pannkakor  o  kötbullar  o biffar   som  vi ska  frysa  ner  senare ikväll ska malin komma  en runda  träffade henne på  maxi dag  med . var jätte längesen  ho var här . längtar tills imorgon  kväll  då blir det julbord med maxi ska bli mysigt då jenny ska  följa med mig ska bli mysigt  så trist väder  det har varit idag med . regnat hela  dagen  

Ovido - Quiz & Flashcards