Alla inlägg den 6 december 2011

Av rosmarie johansson - 6 december 2011 18:14

idag  var jag ganska trött  när jag vaknade . skrev  en handle lista  va  vi skulle handla  men lömde   den som vanligt . vi gjorde vecko matsedel  satt  o pratade  lite granna . klockan  gick fort taxin kom åkte  med  kalle   o lotta  han var  rolig  o prata  med   vi  gick o tittade på alla  saker det e  kul brukar   jag inte  göra så mycket när jag  jobbar  annars va   mysigt  gick o kollade   lite   på  kaphal o lindex  med   sen gick vi  till  sjöhästen  var jätte  mysigt .  åt stektfläsk o löksås jätte gott  var det  mysigt att sitta o titta på folket , pratat   med  jenny det var kul .  gjorde jag på morgonen . jag o sara  hoppades  på att det var  håkan  som skulle  köra ., när vi stog o väntade   så var det  håkan som kom  deet  var  kul  tycker om  han e  så  snäll  rolig o prata   med också .   sen när vi kom hem  packade vi upp  alla varorna  se   satt  jag vid  datorn . sen kom ulrika  min kurator så  satt vi o prata  det var  skönt  o prata  av sig lite kommer o sakna  henne  när jag inte får  gå mer hos   henne  1  gång  kvar  bara . hon hade fika  med  sig  som  hon  hade med  sig   så  drack vi  te  va  mysigt . pratat  med  mamma  ocså  hon blir  så  sur  när man  prata   med  henne  hon fråga  hela  tiden  va  vill  du   vill ju   bara  prata ,sen ikväll har jag  kännt  mig gasnka  ensam  ibland  känns det så  ensamt ibland känns  det som man inte  har nån  att  prata   med alls  saknar det   saknar jenny  ganska mycket

Ovido - Quiz & Flashcards