Alla inlägg den 12 december 2011

Av rosmarie johansson - 12 december 2011 20:06

varför ska man känna sig så ensam  det e  så jobbigt  tycker  jag  känns jobbigt att  inte  ha  nån  o prata  med .  sakna   att  mina syskon aldrig kommer  o hälsa på  mig  dom  ringer  aldrig heller   mamma o pappa  ringer inte  ens  helller  dom  blir ofta  arga   när man  ringer  ibland när man e med  dom  vill dom bara  åka o handla  hela tiden .  när  man  e   med   dom  det e tråkigt  tycker  jag . tycker  inte det  känns inte  som nån jul heller  tycker  jag  ingen som vill ha julklappar  det känns konstigt tycker  jag . ibland känns det  som man inte  ha någon alls  att vara  tycker att det e jobbigt .

Av rosmarie johansson - 12 december 2011 16:30

cyklade till jobbet  idag  var ganska  skönt  blåste  ingetitng  ganska lungt idag  plockat upp frukt  så har  jag  plockat knäckebröd också  fick sluta kvart i 1   sen har jag inte gjort så mycket  när jag kommit hem . städat lite granna plockat iordning ,  o diskat  med  ätit kvällsmat spagetti o köttfärssås . ska  inte  bada  idag  har ingen lust idag   o göra det    så tråkigt  väder ute  med pappa ska komma  o hämta  min kamrea  den vill inte  som jag vill . resten av kvällen blir lungn

Ovido - Quiz & Flashcards