Alla inlägg den 14 december 2011

Av rosmarie johansson - 14 december 2011 15:45

åkte taxi till jobbet  ,som  det åskade på natten kunde inte   sova  då . kom lagom med  varor på jobbet  idag  var en del att  göra idag skulle ju   vara  extra fint   idag  för att det skulle komma   köpmän   dom var gnska  många  som var det  , sen kom per  från  ica  med han e snäll tycker jag .  slutade ju klockan 1  idag , åkte jag  med håkan hem var ganska trött idag när jag kom hem tog det mest lungt hade ingen lust att  gå på tjej träff  ville vara  hemma smsade med jenny   dom kom istället det var  mysigt  . vi gick  till kisoken  handlade  lite granna  vi skulle  göra  taccos  va  längesen jag åt  det  nu vi fikade   va  mysigt  satt o pratade lite granna  satte på  film til barnen , dom var busiga   mathias åt också kvällsmat  med oss  var  mysigt .  gillade inte att jocke   bara kom in  frågade  ju inte  ens  så gör man inte  . dom tycker om att hjälpa till  ibland  e det jobbigt  när  petra  o  ulrika  håller på  hela  tiden  ville dom  ändra  dag   igen  vill jag inte  petra  e taskig   för  så   gör  man ju inte   hon  o andreas kan ju träffas  en annan dag  behöver ju inte  vara  just den  dagen jag strunta i o byta  julklappar ........... gick o  la  mig  ganska  tidigt .

Ovido - Quiz & Flashcards