Alla inlägg den 7 december 2011

Av rosmarie johansson - 7 december 2011 20:27

åkte taxi till jobbet  jobbet  med  anette  tycker  om att  jobba  med henne  hon eså  snäll . idag har jag jobbat kort  dag  till  klockan 1 . varit lite  granna med folk . varit trist väder  idag . var ganska  trött  på morgonen  när   klockan  ringde  hade ingen lus att  gå upp. ville sova  idag skulle mats  komma hem o vara hemma över helgenmen jag ska endå vara  med jenny ska  bli mysigt  saknat henne så   hon blev ju sjuk  förra helgen när vi skulle träffats  bara  varit hemma o tagit det  lungt öppnade  inte ikväll  när  jocke ringde på  dörren litar inte på honom  när han hittar på saker . ikväll har det  kännts ganska  bra  kommer  o sakna ulrika  min kurator att jag inte får gå mer  hos henne  men  jag ska få gå på hennes tjejträff efter jul  

Ovido - Quiz & Flashcards