Alla inlägg den 7 juli 2011

Av rosmarie johansson - 7 juli 2011 09:37

saknar  jenny  tycker om dig  att du e så jätte snäll du e min allra  bästa  vän  du betyder allt för mig vi har alltid så  kul tillsammans tiden går så himla fort när vi  gör saker   tillsammans .du e  den snällaste  personen   som finns tycker om att göra saker  med dig. vill helst  av  allt  att  jenny ska  jobba hos mig mer       

                        saknar dig   kram   rosmarie 

Av rosmarie johansson - 7 juli 2011 09:27

jag var   bara  hemma   klippte grässmattan rensade lite  ogräs  men det e ganska varmt att  göra  det . hoppas  att  det  kan  bli lite åska . så att det rensa  lite . nu fick jag en ny dush slang  den andra   låtit så  mycket när man  duschat.jenny kom vid halv  6 tiden vi gjorde potatismos och fisk i ugn det var jätte gott sallad  till. sen blev det dax att gå  på  möte med  ove  i lokalen  vi  var  ganska  många .tyckte klockan sprang iväg.eftermötet  gick jag o   jenny  till jocke  han fyllde  år han bjöd på  tårta o  bullar . det var gott  han blev jätte  glad när vi kom vi diskade  så var vi o släppte in  tayson   det är giovannis  katt som jag passar . han e så kelen .sen satt  vi o pratade lite  granna  mysigt var det .

Ovido - Quiz & Flashcards