Alla inlägg den 21 juli 2011

Av rosmarie johansson - 21 juli 2011 17:26

solen sken imorse när jag  cyklade  till  maxi  var ganska  trött   när  jag  skulle  gå  upp kunde  inte  sova  på    natten  somnade  nog  inte  förräns     3   nån  gång . smade med jenny . . idag  komm det  mycket varor  med  nästan  allting gick in på morgon . det  har  varit ganska  lungt  tycker    jag    men  det var  mer  o  göra   idag . cyklade hem  vid  2  tiden ,  träffade  ann marie    o  lars  annmarie   det e   min god man  . klarade  mig  från  regnet  men det  var  ganska varmt ute   endå .  känns  som  åska  i luften . sov ett  tag   när jag kom   hem  var ganska   trött nu  e  det  snart  kvällen igen  bara   en  arbetsdag  kvar   att  jobba ska man vara   ledig   en  vecka  det  ska  bli ganska  skönt ,,,,,,,,,,,,,,,längtar   tills  lördag    då  jenny ska  följa  med  mig  ska  bli jätte mysigt

Ovido - Quiz & Flashcards