Alla inlägg den 30 juli 2011

Av rosmarie johansson - 30 juli 2011 21:40

lördag:tycker   det e   mysigt  o passa hund , han e så jätte   snäll han skäller  ingeting alls .  tycker  om att ligga  i knät.idag  har jag kännt  mig ensam lite  ledsen också  ibland känns det som ingen  vill  va  med mig  vill  gärna   att  några ska  komma  med   men det  gör  dom aldrig   tycker  att  det e  jätte jobbigt ibland

Av rosmarie johansson - 30 juli 2011 11:09

fredag:gick upp vid  halv  9  . följde  med  mamma o pappa  en runda till maxi o handlade, inte så   kul att åka o handla  med  mamma o pappa . var  jag  nere  på  stan o satte in pengar till annmarie , sen cyklade jag hem . var  jag o hämtade agge skulle passa  honom i helgen . mysigt . han  var  hemma   hos  mig mysigt min katt gillar inte honom  . så  mycket  men han    ej  van  vid  katter   ju. tog det  bara   lungti varute o gick ett   par rundor var  o klippte   håret  det var jätte  skönt har inte  klippt det  på  jätte  länge . sen cyklade jag hem  till ulrika o petra .dom spelade  fia när jag kom   vi tittade på  film   åt taccos   som vanligt    äter  vi   nästan  alltid   när man e    där

 vi spelade  fia  jag   vann  så  spelade  vi pippi spel   det   var  kul . åt  chips o dipp   med vi  det  var  cornelia  o amanda som jobbade .vi la   oss   vid kvart över 10   då var vi  trötta  somnade   med en gång  .


Ovido - Quiz & Flashcards