Alla inlägg den 28 juli 2011

Av rosmarie johansson - 28 juli 2011 23:28

jenny

tycker  om dig  så  jätte   mycket  att du e  så jätte  snäll ,  du betyder allt för  mig ,  tycker  om  när vi hittar på saker tillsammans  vi har alltid  så  kul   men tiden    den springer alltid  iväg  fattar   inte det . e så   glad att   jag  har  dig .  tycker du e så himla bra  vill helst av  allt du ska  jobba  hos mig............tycker du  lagar så  jätte  go   mat   med  .

Av rosmarie johansson - 28 juli 2011 23:21

vi tog det  ganska lungt  i  dag  satt o pratade  hade   barade mysigt hon blev jätte glad  för halsbandet som  jag hade köpt kände  bara   för att  köpa nåting ville  det bara  . tittade på tv . vaktmästaren kom   med  o  fixaade mitt skåp   med  det  hade  lossnat  lite  granna . vi lagade lassange  jätte gott  var  det   så lagade vi  kötbullar  med  o  frös in . ulrika  ringde  mig  kände  det på   mig  att hon  skulle  göra  det .  vi kollade på beck    med  gillar dom .  vi var  ganska  trötta  båda  2 . det e vädret  . sen  sov jag hela dagen  var jätte  trött  tycker  om  jennys  mat  hon lagar så himla  go  mat  tycker  jag . varför  ska  alltid  tiden  gå så   himla fort  bara  den bara   försvinner .

Ovido - Quiz & Flashcards