Alla inlägg den 27 juli 2011

Av rosmarie johansson - 27 juli 2011 23:00

var  jag bara hemma  tog det  lungt .följde  med mamma o pappa  tll slöjd  ladan   och boarp väldigt   mycket folk var där .köpte inget   speciellt  låg o vilade   var  trött  .annmarie kom  satt vi o pratade , sen kom   anna  giovannis mammma fick pengar för  garaget , så var  angela  med  det  var jätte kul att  träffa  henne  sen cykla jag ner  till stan  var  sugen på att  köpanåt  till jenny  ville det satt o väntade på ulrika   med   vi  skulle käka på  thai  resturangen .  det e    inte min favorit mat  precis  det var ganska  gott ,  men  starkt var det . satt  ute    träffade annmarie  o lars o robin   med var  kul .  det var  amanda  som jobbade hos  ulrika , sen gick vi hem till ulrika det var  ganska  skönt satt o frös  lite   på  thai resturangen  vi spelade fia  jag ulrika amanda  jag  vann  o  amanda  kom  2  ulrika  fölorade .  så  spelade   vi nåt pippi spel   med   cyklade hem  vid  halv 10  började  att bli trött  var inom   skotten o handlade  lite  med

Ovido - Quiz & Flashcards