Alla inlägg under februari 2012

Av rosmarie johansson - 15 februari 2012 18:20

sara  var här tittade  på bilder  i dvdd  va kul   lagade mat tacco paj   o köttfärsås  som vi frös  ner .  klockan gick  himla  fort ,  sen kom  jenny  o barnen  det var  mysigt gick  en runda  med amnda  hon var ganska  trött .  tittade på film   fikade  lite granna   gick en runda  med   barnen  till kiosken  .  åt   kvällsmat    kycklinggryta   o pasta   det var  gott  dagen  gick så himla fort

Av rosmarie johansson - 15 februari 2012 18:18

åkte taxi till jobbet  var  bara hemma på kvällen    inte   nåt planerat 

Av rosmarie johansson - 12 februari 2012 18:15

gjorde jag inte  så mycket  klockan  2 kom  annelie  o  hämtade mig  vi var på kalas  hos  göran  han fick  gryt lapppar  då var alla  assistenterna  där .  det var mysigt   mathias var  också  med   o barnen  . fick  trffa  lilla  atina  hon var så  söt  hon kom  o satte  sig  imitt knä .  somnade nästan hos  mig hade båda   barnen  i mitt knä   det var   mysigt sen  dök   ju  rebecca  upp som vannligt  hon ville  jag skulle  gå  handla  men  det gjorde jag   inte fick hon  göra själv   minnsan  . hon var  jätte  lat som inte ville  hjälpa till .   åt  ris  o stroganoff  jätte gott  var det .hon   åt också med  oss  hon frågade inte  ens   ju   spelade  bingo  också  men vi vann ingenting  vi tog  hem  chipsen  som jenny hade   köpt som vi skulle haft   men dom  tog vi hem i stället   åt  det hemma hos jenny .det   var  mysigt   annelie komsen åóckså det var  mysigt vi  drack vin  o satt  o pratade  kvällen gick så fort

Av rosmarie johansson - 11 februari 2012 18:00

tyckte  dagen  kändes  så  seg  pappa  kom   med  en  ny  dvd  min andra   ha  gått sönder .  åkte med  pappa  ner till stan  var  med  göran o jenny  det var  mysigt  fick vara  med  på kalaset . åt frasslans bullar det var  gott  . tyckte  kalaset var  trevligt  gillade inte rebbeca som va där   hon var lite  elak  mot mig   åt pizza  det var  mysigt    det var roligt att få  träffa  görans familj  tyckte att dom var snälla o trevliga .  jag  o jenny  gick till annabelle  o beställde  pizza  då  blir  dom inte kalla  .  senare på  kvällen  så    var  jag hos  malin  blev lite var jag hos  malin  blev  paff  att ho ville  att jag skulle komma   hon vill aldrig annars  

Av rosmarie johansson - 10 februari 2012 07:45

var   jag  på jobbet åkte taxi  e ju så kallt ute sakna  o cykla  vill det ska bli varmmare städat lite när jag kom hem tog det   det lungt  sen kom solgruppen  pia som kom  det var  mysigt  tycker om  henne  vi spelade memory   o lagade mat   pasta   med  pasta sås  o baccon jätte gott  var  det  gjorde inte så mycket sen  var jag bara  hemma  så  pratade jag med amanda  det var  kul  ..igår kväll var det  12 minus grader

Av rosmarie johansson - 9 februari 2012 18:45

varit  o jobbat   åkt  taxi  idag  med . det har  varit  lite folk  från o  till   jobbat  med  andreas  o neta   idag  .  jenny  o  barnen   har varit  här  idag  det var  mysigt  fikade   lite   tittade på film   spelade  spel med  amadeus   kvällsmatt åt vi    klyftpotatis  o   biffar  jätte  gott var det  tyckte   synd  om  jenny   hon var  tvungen ´att gå hem   för  amadeus  hade  fått   feber  tyckte  så synd om honom  vi  få träffas nån annan dag   man  kan ju inte  hjälpa  att  man  blir  sjuk  det e sånt  som händer ju  

Av rosmarie johansson - 9 februari 2012 18:32

åkte taxi  till jobbet  varit  så kallt   det  var  ganska lungt  på jobbet  inte så  mycket  folk  . oppade  simningen  varit  så  förkyld   då  e  det inte bra  att  bada .  var  bara  hemma gick  en runda  till annika  o hämtade min mössa hade  glömt den  där  fikade  lite  hände inte så mycket

Av rosmarie johansson - 8 februari 2012 18:30

varit o jobbat  sen  tog jag det  ganska  lungt gjorde inte  så mycket  åkte taxi  hem  . va hemma  ett  tag sen ringde  göran ,  ville  jag  skulle komma  åt  kvällsmat  med  dom  jenny åkte med  mig  hem  i taxin  vi tittade på film det var  mysigt   kvällen gick så  fort .  gick  o  la  mig klockan  9 var  ganska  trött .  sovit  lite  dåligt  i natt det  e jobbigt att  man inte  kan sova 

Ovido - Quiz & Flashcards