Alla inlägg under februari 2012

Av rosmarie johansson - 7 februari 2012 18:30

kallt  ute  var 16  minus  ute . sara  kom vid halv 10  vi  satt o  pratade lite  vi bakade  bullar  lagade mat  vi åt  ugnstekts falukorv  o potatis mos .  jätte gott  var det .   kvart   i  4  kom  taxin  o hämtade mig   skulle  på  tjej  träffen  i halmstad  vi fikade o  tittade på  film  satt vi i grupper o pratade lite granna  ulrika  märkte  på mig att  det var nåt  på mig  , men jag  har  mått  lite  sådär .  pratade om stress  o  fuktionshinder  lite  olika  saker .kvälle gick  fort .gick o   la mig va  ganska  trött .

Av rosmarie johansson - 5 februari 2012 18:15

jenny  o barnen  var det  var  mysigt  vi gick till kiosken  sen var vi bara  hemma  tog det  lungt  tittade på  filmer på  tv  det var  mysigt . åt taccos  till middag  var  ute  o gick en runda  med  amanda  hon skulle sova  middag   sen var  jag ute o  lekte    med  amadeus  också  dom var ganska  lungna . sen  var vi på glänninge sjö  så  mycket folk det var  där  vi var där   med  jennys kompis  det var  mysigt . så  drack vi varm choklad  sen var vi hemma  hos  jennys kompis  det var  trevligt kvällen var  ulrika  o fanny  hos  mig blev inte  som jag hade  tänkt  mig   ville ju baraa vara  hemma o ta  det  lungt .  vi hade   inte  bestämt heller blev   paff  när  ulrika  ringde o  sa  det   tycker inte om  athon ringer  o håller  på  det är inte så  kul , blev inget på bingot  

Av rosmarie johansson - 4 februari 2012 22:09

sov till halv  9  det brukar  jag inte göra  känt mig  lite  lessen  idag  vet inte riktigt  varför .  var  nere  i stan  en runda  med mamma  o pappa  köpte  present till karin . mest bara  varit hemma  tagit det   lungt , var  inte alls  sugen på att  gå på kalas   men det  gick  bra  .  vi var ganska många som  var där   var jag  nadja  janåke   bobo , malin det gick bra .åt  lasange    det var jätte gott  sallad  till  fick  fika  också   sockerkaka  choklad boll  tårta   det var gott   så  tittade  vi å  melodifesti valen med  det var   en trevlig  kväll  ,  gick ganska fort , saknar   jenny    men hon kommer ju imorgon   .

Av rosmarie johansson - 3 februari 2012 22:00

åkte taxi till jobbet  det e  så kallt  ute .var lite  folk idag .  gjorde inget speciellt   vara  bara  hemma på  kvällen tog det  lungt  kände mig  lite sådär .också  tycker att det e jobbigt ibland , köpte  present  till  karin på jobbet .  sen kom  solgruppen  till mig  det var  pia   tyckte  om  henne  hon e  så jätte snäll .   sen var  jag  hos annika   på kvällen hade det  mysigt .  vi hade film kväll  åt popcorn o chips tittade på   rosa  o  se upp fördårarna  gick  o la mig efter  jag hade  varit  hos  annika  hennes mamma  var också  där  ett litet tag  också

Av rosmarie johansson - 2 februari 2012 21:45

kändes  jobbigt att  jobba skulle  varit  hemma   varit så  förkyld  det kändes  tungt haft lite  ont i huvet  . åkte taxi till jobbet , fick sluta tidigt inte så mycket o göra  tog det  lungt när jag kom hem städade lite granna  sen kom jenny   . vi  gick o hämtade  barnen  på dagis  dom var  med  ett  litet tag fixade  till min router    pratade  med  dom på wekudaata  sen kom    marika  o lämnade  saker  från   tuppeware partyt som jenny haft  tyckte att  tiden  gick så fort  bara åt pressad potatis   o fisk jätte  gott  var det   synd  klockan gick så  fort det  var  mysigt  ikväll  var det bara   jag  o jenny  satt o pratade om allt  möjligt  gick o delade ut sakerna  sen  med  . fattade inte  va  tiden tog vägen bara

Av rosmarie johansson - 1 februari 2012 17:24

varit  fint  väder  ganska  kallt  ute det var  11  minus ute  inte gjort så mycket  ikväll  mest tagit det  lungt , kännt mig  lite  lessen  känns  nästa som man inte  har  nån att  prata  med  det e jobbigt  .......min  bästa vän  e jenny   tycker  om dig så jätte  mycket  du betyder allt  för mig  e  så glad att jag har dig vi har alltid  så kul  tillsammans du känns  som min  syster tycker att du e  den bästa kontaktpersonen  som finns   kramar  från rosmarie  

Ovido - Quiz & Flashcards