Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av rosmarie johansson - 1 augusti 2012 22:35

Vaknade runt 5 tiden . Ville sova lite mer sen cyklade jag till jobbet vag där runt halv7 :inte så jätte mycket folk idag kom inte så mycket varor idag heller hade fika rast halvtimma hade jag slutade klockan 1 brukar jag göra på onsdagar ansade med Jenny hade dom fått ko
Ma hem ju hon ville jag skulle komma så glad Amadeus blev när jag kom till dom han kom o kramade om mig Amanda med filade lite när jag konstart o pratade mysigt gick till kiosken hem till mig en runda se fick jag äta kvällsmat med dom mysigt åt vi risotto jätte gott var det .spelade lite spel tittade på tv mmdagen gick så fort. Glömde sist o skriva att jag fick förlängtmrd Jenny så kul.nu ska Carina holmström gå i pension inte då många som e så glada för henne nu ska jag sova ganska så trött

Ovido - Quiz & Flashcards