Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av rosmarie johansson - 9 augusti 2012 16:50

vaknade  runr  5  tiden  kunde jag inte sova  mer ,kom  en   riktigt skur  då  såg  man  ju  regnbågen med ,  det var  fin  men sen slutade  när jag  cyklade till maxi  då  såg jag  en regnbåge  till dom  var ganska  starka .idag  kom  det  mer varor  vi e  många fortfarande som  e   i frukten . för middagen  var ganska  lungn hade middagsrast  skulle  sitta  ute    men det  kom en  skur då  så jag fick  gå  in o sätta  mig istället. sen  nu  på  eftermiddagen  var det  mer folk  som var det  nu  börja  man se  dom  vanliga  igen  som e där   o handla ,turisterna  börja  o åka hem nu  fick sluta  vid  1  tiden  . var skönt att cykla hem  träffade jenny o barnen stanna o prata  med  dom lite granna  sen  var  jag  bara   hemma  inte gjort så  mycket  var  trött sov på soffan  en runda  ska bara  ta det  lungt ikväll  inte planerat nåting .

Ovido - Quiz & Flashcards