Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av rosmarie johansson - 30 augusti 2012 20:30

Sovit sådär i natt haft så himla ont i min häl inte kul alls ringde o sa att jag skulle vara hemma idag pratat med björn idag med mest bara tagit det lungt. Städat lite granna framgår eftermiddagen började det i släppa i hälen. Som det regnade i morse ikväll har det varit fint väder. Så skönt. Idag kommer Jenny äntligen hem saknat henne. Hade det mysigt med barnen det var på onsdagen då var Amadeus här jätte mysigt var det åt vi pasta o köttbullar. Pratat med Pernilla. Blev så ledsen nu ska hon ju lämna Solgruppen vill inte det tycker så mycket om henne. Nu ska ju vi få Eva Hedberg. Igen. Trist. Vill Pernilla ska vara kvar. Senare på kvällen var jag hemma hos Mathias i barnen jätte mysigt var det

Av rosmarie johansson - 30 augusti 2012 20:30

Sovit sådär i natt haft så himla ont i min häl inte kul alls ringde o sa att jag skulle vara hemma idag pratat med björn idag med mest bara tagit det lungt. Städat lite granna framgår eftermiddagen började det i släppa i hälen. Som det regnade i morse ikväll har det varit fint väder. Så skönt. Idag kommer Jenny äntligen hem saknat henne. Hade det mysigt med barnen det var på onsdagen då var Amadeus här jätte mysigt var det åt vi pasta o köttbullar. Pratat med Pernilla. Blev så ledsen nu ska hon ju lämna Solgruppen vill inte det tycker så mycket om henne. Nu ska ju vi få Eva Hedberg. Igen. Trist. Vill Pernilla ska vara kvar. Senare på kvällen var jag hemma hos Mathias i barnen jätte mysigt var det

Ovido - Quiz & Flashcards