Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av rosmarie johansson - 6 augusti 2012 13:00

varit hemma  från jobbet idag kände mig  konstigt i magen  men nu e d et bättre , mest bara kollat på  tv idag e  det  tråkigt väder  ute bara regna  händer inget speciellt  idag  inte så mycket att skriva om .hoppas att  min telefon kommer igång snart  skönt att det ska bli kontant kort

Av rosmarie johansson - 6 augusti 2012 05:10

Vaknade ganska tidigt spelade spels lite på datan städade lite i tvättade klippte Gräsmattan på framsidan refsade löv åkte hem till mamma åt middag Mats var också. Hemma gick ganska så bra tycker inte om honom han e alltid så elak mot mig vi åt köttbullar o potatis sås. Lingon jätte gott var det grannens hund binni kom in han ville ha köttbulle han också . Pappa tyckte jag. Skulle fråga jobb åt Mats ute på maxi men det tänker jag inte jag göra han e vuxen nog att göra det. Det e inte mitt jobb jag vill inte han ska jobba på samma ställe som mig Solgruppen varit här. Satt o pratade lite granna spelade spelade spel. Sen kom Elin vi åt pizza jätte gott var det , sovit ganska så bra
Men sovit lite oroligt vaknade runt 4 tiden

Ovido - Quiz & Flashcards